Rijkdom - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ruud en Rees - WaarBenJij.nu Rijkdom - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ruud en Rees - WaarBenJij.nu

Rijkdom

Door: Rees

Blijf op de hoogte en volg Ruud en Rees

07 November 2014 | Nederland, Amsterdam

Vrijdag, 7 november 2014
Overnachting Van der Valk A4 Hotel Amsterdam

’t Is onguur buiten. De wind speelt met de herfstbladeren en verstopt de bloempotten onder een dikke deken van roestbruine bladeren. Donkere wolken drijven zenuwachtig voorbij, en laten af en toe een spatje regen door. Binnenshuis merk je bijna niets van het tafereel dat zich buiten afspeelt. De verwarming is ingeschakeld op een aangename temperatuur en loop ik in mijn korte kloffie heen en weer door het huis, mijn armen volgeladen met vakantiespulletjes. De laatste t-shirts stop ik in mijn koffer, check nog even of ik de zonnebrandcrème en petje niet vergeten ben, voordat ik het koffer afsluit. De klok tikt langzaam de minuten weg, maar haast me wel voort te maken, zodat we richting Amsterdam kunnen vertrekken. De poesjes liggen rustig in hun stoel te spinnen. Nog een aai over hun kopjes, voordat we de voordeur sluiten en koers naar Amsterdam zetten.
In de lobby van het hotel wachten twee bekenden ons op. Magda en Jean-Marie, die we kennen van onze reis naar Oeganda in 2012, zijn ook deze keer weer van de partij. Na het inchecken kletsen we onder het genot van een borreltje bij, en halen we herinneringen op aan onze vorige reis. Een van de hoogtepunten was de tocht naar de gorilla’s. Ook deze reis maken we een jungletocht op zoek naar een gorillafamilie. Deze reis hoeven we niet zo lang te wachten voordat het zover is. Dinsdag of woensdag gaan we onder begeleiding van de rangers op zoek naar een familie gorilla’s.
’s Avonds scharen we ons om de open haard in het restaurant, en genieten we van een driegangen menu. Wat een vooruitzicht; we gaan een fantastische reis tegemoet! Wat een rijkdom, wat een geluk, dat we dit allemaal mogen meemaken.

Dikke knuf
Ruud en Rees

• 07 November 2014 - 22:32

Fenne En Lize:

Lieve opa en oma,
    geniet van deze prachtige reis! Jullie hebben het meer dan verdiend!
    ow ja, als jullie in de jungle zijn, willen jullie dan kijken of jullie Jungle Junction zien? ( programma op disneyjunior, dieren in de jungle,die niemand ooit heeeft gezien,ze hebben zelfs wielen en kunnen rijden!hoe cool is dat?)

tot snel op skype!
    dikke kus de meisjes

• 07 November 2014 - 22:54

Wino:

He Ruud en rees

Geniet van de mooie reis!!!

Grt wino (en de rest van de c-ploeg)

• 08 November 2014 - 07:33

Maria:

Hoi Ruud en Rees, heel veel plezier, laat ons koude kikkerlandje gauw achter jullie. Heel veel plezier, reis in gedachten mee, of dit een rijkdom is, geniet ,geniet, xx

• 10 November 2014 - 08:54

Annet:

Hallo Ruud en Resie, een hele mooie vakantie gewenst en ik zie er al weer naar uit om de reisverslagen te lezen.

groetjes van Annet